Nöjd!


Jag gjorde det!
Mitt mål att ta mig runt Göteborgsvarvet kan jag nu bocka av från listan!
Och som jag gjorde det, trodde aldrig att det skulle gå så lätt! Hade ett jämnt 6min/km tempo och körde bara på. Efter ca 7km kände jag att en blåsa började komma under vänster hålfot, som bara blev större under loppets gång, men som som tur var klarade jag av att springa med den. När jag kom till 18km skylten så bara jag gasade på för jag kände att jag hade krafter kvar och kom i mål på en 2:05:04 ! 10 minuter snabbare än jag hade räknat med, och på upploppet sprang jag om mamma som startade 21min. före mig - rätt gött, hehe!

Jag är glad och stolt med min prestation och ska absolut göra detta nästa år också - någon som ska med?

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Vi är jättestolta över dej. Grattis hur mycket som helst.



Kramar Lena o Hans

2012-05-13 @ 17:20:54
Postat av: Mamsen

Härligt att få bjuda dig på det, gott kämpat min tjej. Kram

2012-05-13 @ 19:10:51
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0