Systerhelg

Hej!
Helgen spenderas med Emilia i Jönköping. När jag fyllde år fick jag en resa till valfri stad med övernattning och middag. Det blev Jönköping så igår förmiddags tog vi tåget hit, vandrade typ hela dagen och såg jkpg som inte är så stort så man klarar av den på en dag. Shoppade lite, blev en jacka och en festtopp. På kvällen gick vi till en pub och åt middag och sedan gick vi till en bar/klubb och tog en drink. Träffa några sköna typer som vi pratade med och för första gången blev jag bjuden på en drink, nice!
Imorse åt vi goood hotellfrukost, det bästa med att bo på hotell! Nu väntar vi på tåget som ska ta oss tillbaka till västkusten. Har haft en toppenhelg helt enkelt!

Mina nya älsklingar

Tjejkväll

Åh, jag har de bästa av vänner! Hanna, Daniella, Rebecka och Felicia kom hit på tacokväll, och de åkte nyss hemåt igen. Vi har ätit och snackat i massor. En stund var också vår sjätte medlem med via skype så hela gänget var samlat, myyys! Är mycket gladare nu än innan, precis den effekten som fantastiska vänner ger - big love!

Maskerad

Hade en riktigt rolig kväll igår!
Kände inte så många innan, men många var väldigt öppna och trevliga så träffade en del nya, sköna människor. Alltid roligt!
Idag blir det plugg som gäller, sen i eftermiddag kommer mina favorittjejer hit och håller mig sällskap. Mamma och pappa åkte nämligen till New York imorse så nu är det bara jag och Emilia till torsdag. Men vi ska nog klara oss fint!

xx

It's here!

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade iPhone ! En svart femma. Hämtade den igår och har gjort den redo att börja användas på heltid vilket jag kan göra imon när mitt nummer flyttas från comviq till halebop. Detta innebär också att jag kan ta bilder överallt för jag har en fungerande kamera, kan lägga inlägg eftersom blogg.se finns på appstore och har internet överallt. Förhoppningsvis kommer detta leda till mer inlägg!!

Nu ska jag, utklädd till en hippie, iväg på maskeradfest i Kungälv. Puss & kram!