Vår på ingång



Hur fantastiskt har inte vädret varit idag? Helt underbart! Tog mig en löprunda till solnedgången och det var så fint!
Annars då? 
Igår jobbade jag på eftermiddagen, lika bra som vanligt, trivs så himla bra! Och så fick jag reda på att jag fick vg på mikroekonomin!!!! So happy!
Statistik är så sjukt tråkigt att jag bara vill gråva en grop och lägga mig där tills denna kurs är över och sen bara skita i den. Men så fungerar tydligen inte livet så får väl bota ihop och försöka plugga till mig ett g. Ska kämpa för att hitta så mycket motivation jag kan!
Som den ovana kaffedrickarn jag är, och som då är dum och tar en kopp halv nio på kvällen igår på jobbet somnade jag sent och var tvungen att gå upp 5.40 som vanligt. Detta betyder att jag är trött och ska somna nu. 
För lite ointressant fakta om mina i-landsproblem; vi har ingen banan hemma så kan inte göra min vanliga frukost med spicy havregrynsgröt med banan och mjölk. Buhu. Kan inte komma på vad jag vill ha istället vilket betyder att jag inte kan förbereda idag och då måste vakna tidigare imorgon. Orkar inte, haha. Därför har jag faktiskt en anledning att somna nu, det finns något positivt med allt, gäller bara att se det, haha!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad duktig du är och kämpar på!Vi tycker också det är härligt väder, vi kämpar på i våran skog eldar och rensar där.
Kramar.

2014-03-12 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0