Krama mig


I tunga perioder ska man göra roliga grejer. Och goda. Därför åt jag sushi med saknade Mina till lunch och gjorde knäckebröd när jag kom hem. Har haft cravings för det hela dagen. Sen hittade jag även glädje när hela gänget satt samlat på hyllan innan föreläsning, kändes tryggt och härligt. Och konstigt nog kändes statistiken, om bara lite, mindre hemsk när jag var i skolan. Skönt, för åt andra håller kunde det omöjligt gå!

Nu ska jag gå och lägga mig med glädjande känsla efter att frölunda vann med 6-1 mot skelleftå och blir därmed tvåa i årets elitserie! Vem hade kunnat gissa det?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för dina jätte goda knäckisar!

2014-03-05 @ 21:24:31
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0