Vecka fyra

Man tycker ju att jag borde ha mer tid och därmed lust att blogga efter än innan tentan. Men tydligen inte! Här får ni en summering av den gågna veckan:

Lördag - Åkte till Jullan i Trollhättan med Anna och myste. Fick smarrig lunch, tog en kall promenad och hade värmade samtal.

Söndag - Var ute och promenerade en mil. Det har blivit min grej denna veckan, har promenerat nästan varje dag, så skönt! En annan grej jag också gjort är att läsa föreläsningskapitlerna före föreläsningen, så bra, fattar så mycket mer!

Tisdag - Efter skolan satte jag mig på le pain Francais och åt en tonfiskmacka och läste mikroekonomi, kändes väldigt fancy och mysigt sätt att plugga! På kvällen var det Frölunda med Ardner för han ville bjuda igen för alla fotbollsmatcher han fått följa med på. Så snällt och trevligt!

Onsdag - Stannade kvar i skolan och gick på gästföreläsning med SEB:s chefsekonom. Intressant, nu vet jag mer vad som händer i världen ur ett ekonomiskt synsett. 

Idag - Har promenerat nästan 1,3 mil. Efter åt jag och Emilia lunch och semla tillsammans. Kvällen spenderades först med middag hos Linda, sen åkte vi in till stan och gick på bio. Vi såg the wolf of wall street. Den var bra, förstår varför den fått så bra recenssioner. Dock är det väl egentligen inte min typ av filmen den var ändå sevärd och alltid kul att gå på bio! 

Nu är jag påväg hem mot sängen, underbart! Ska även bli skönt att komma hem för jag har fått något i ögat som jag inte kan gnugga ur för jag har eyeliner. Livet är tufft, haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0