Story of my life

Fredag. Date night. För vissa i alla fall. För andra betyder det tacopaj med familjen och kurs i hur man byter vatten i akvarium. Far och mor lämnar landet imorgon för 16 dagar i Vietnam, det betyder; 16 dagaar FF, men även lika många dagar som jag måste se till att fiskarna, huset, min syster och jag själv överlever. Största risken är väl att vi dödar varandra över att jag inte har diskat...
 
För övrigt har jag idag fått ångest över kursen. Det som kändes så bra! Men grupparbetet har ställt till det. Förstår fortfarande knappt vad uppgiften går ut på, hoppas de andra gör det så att vårt svar är rätt. Men jag känner lite; bara vi har något att lämna in så tar jag ett underkänt så får vi fixa till det sen. En av fem tror jag har koll i alla fall. Hon är inte allt för glad på övriga medlemmar som hon tycker är ofokuserade. Men till mitt försvar är det svårt att göra något man inte vet vad det är.
 
Fick ett plötligt infall att jag faktiskt vill lära mig IS-LM-kurvan så ska nog gå och plugga.
Trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0