Lillördag




OS är var fjärde år så när det väl är här så ska det prioriteras! Så resonerade vi igår på föreläsningen när bäste Ardner hade med sig sin surfplatta och vi kunde se på Sveriges kvartsfinal i hockey. Vi satt raden högst upp och kan säga att vi var inte ensamma om att se på den där, haha. 

Slutade redan halv elva så då åkte jag hem till Becka som är hemma denna veckan och myste. Vi bara tjötade, det var så härligt! Vid sex åkte jag tillbaka till stan och jag, Linda och Emma gick till puben och hängde där hela kvällen, det var trevligt. Var wingman tillsammans med en kille jag träffat i kön in till puben för typ ett halvårsen, dansade patdans med Georg som körde hårt på dansgolvet och var alldeles svettig, haha och lyckades bara spilla lite vitt vin på mig. Haha. 

När jag vaknade imorse var jag sugen på en promenad så jag gick upp till toppen på Ramberget, så fin utsikt! Ska helt klart dit någongång när det är klar himmel! Sen åkte jag och Linda in till skolan med Emma och gjorde uppgifter. Så duktigt av oss! Moget2014 verkligen! När jag kom hem åt jag middag med mamma och pappa och nu håller jag på att läsa kapitlet inför mogondagens föreläsning. Inte mycket kvar, så ska snart släcka och sova så jag är piggare och gladare imon än jag varit stundtals idag, haha. 

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0