22



Idag fyller min älskade syster år! 22 bast, snacka om gammalt! Blir typ lite rädd över hur gamla vi börjar bli nu, haha. Men Emilia sa här i veckan att de bästa åren i livet är 23 och 75 så än så länge har vi både de åren kvar. 

Fick vakna vid sex bara för att vi skulle sjunga när jag hade kunnat sova hur länge som helst men men. Det är hon väl värd, haha. Hade en effektiv förmiddag med genomgång av lite mer än hälften av föreläsningar och en knapp tenta. Nu har jag lunchpaus och har fastat med att lyssna på massa svenska låtar. Så jag och fiskarna har party till sarah och en del av mitt hjärta. De är ju sjukt bra!

Jaja, får väl snart återgå till plugget. 
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fin bild på systrarna!!!
Lycka till med pluggandet!

Kram mormor & morfar.

2014-02-14 @ 07:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0