Tack.

Slapp både redovisa och opponera. Blev även klara med skrivdelen så är grupparbetet klart. Om vi behöver kompletera, vilket vi säkerligen kommer, så får vi reda på det om en vecka. Till dess kan vi inte göra något. Så skönt!
 
Fick pluggat en del på biblioteket under dagen och gick ut och sprang i stan. Sen åkte jag till backaplan och mötte upp pappa så köpte jag en ny dator, yey! En fin 11,6" asus notebook. Blir kalas på handels! Allt är iofs bättre än den gamla kitasdatorn...
 
Efter mitt köp åkte vi in till stan och åt på la vacca med farfar innan fotbollen. Ardner var med och kollade, trevligt! Vi fick se vackra första 30min där ifk ledde med 3-0. Sen gjorde de 3-1 i slutet av första och så blev slutresultatet. Dock ingen kul andra halvlek...
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0