Söndagsplugg

Nu är nollningen slut. Det har varit tre roliga veckor, man har lärt känna många i klassen och känner sig mer hemma bland dem. Men jag är glad att säga att den är över. Nu vill jag komma in i min, faktiskt saknade, vardag. Bli frisk, börja träna igen, få struktur på måltider, inte dricka alkohol varannan dag. Men jag är även taggad på att bli en handelsstudent. Nu sitter jag ute på altanen och pluggar. Första kursen är marknadsföring och det har varit intressant. Det lite jobbiga och ovanliga är att kurslitteraturen är på engelska, begreppen och flytet när man läser är inte helt invant än men det andras förhoppningsvis snart!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mysplugg!

2013-09-08 @ 19:12:23
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0