Samlar kraft inför nästa vecka



Regniga söndagar kan ändå vara ganska mysiga. Först träffade jag min alldeles för saknade bästis och sammanfattade den senaste tiden alldeles för fort. Sen åkte jag in till stan och hade pluggdejt hos Hedda med Olivia, Linda och Aida som inte blev plugg utan bara massa tjöt. Men vi fick planerat lite inför nästa vecka iaf som kommer bli en hellweek med grupparbetes inlämning, redovisning och opposition plus tentaplugg som är nästa onsdag. Har typ panik för det är så mycket, har ingen aning om hur en tenta ser ut och läser så långsamt så hinner inte med allt. Det blir så mycket så jag vet inte vart jag ska börja och skiter i allt. Men har ändå den senaste tiden lyckats intala mig själv att det är bättre om jag läser ett kapitel långsamt så kan jag ju i alla fall det så får jag väl hålla tummarna på att det är det som kommer på provet! Men ska kämpa för ett g!! Annars blir det omtenta, och det är ju faktiskt inte hela världen. 
Nu ska jag och Hedda krypa till kojs och ta en tidig kväll. Ska vara i skolan vid nio och jobba med grupparbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0