Ny dator

Hej! Här kommer första inlägget från min nya dator! Den är fungerande, inte långsam och kommer framöver vara det ställe jag lägger en del bilder på. Så, cross your fingers, kanske kommer ni få några datorskrivna blogginlägg från och med nu.

 

Idag har jag pluggat. (Wow, vilken chock!) Paniken ligger fortfarande över mig och förstör min koncentration så jag får ännu mindre gjort. Men vid klockan två fick jag i alla fall lämnat sängen och fick på mig kläder så nu sitter jag i köket. Detta är faktiskt en bättre studieplats, även fast det tar emot mycket att säga det och att jag vet att jag aldrig kommer överge den.

 

Nej, nu får jag fortsätta för snart kommer Ebba och Emma, och sedan även Alida och Olivia och då blir det fredagsmys i alla fall. Det är helt sjukt att de inte har varit här fast vi gick i samma klass i tre år! Men bättre sent än aldrig! Ska bli kul att träffa dem igen efter att inte ha träffat några av dem på hela sommaren.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0