Lyckad fredag

Hade en sjukt bra kväll/natt igår! Började med att jag hittade en kappa att ha i höst och vinter som passade superbra på mig. (förutom längden på armarna, men finns det någon jacka som passar mig där? I don't think so!) efter shoppingen åkte jag och mamma till Linné och åt middag på en grekisk restaurang. Jag åt kalvfärsbiff med getost - sååå gott!! Till det tog jag ett glas mousserande vin och en cider, och kände att jag blev väldigt sugen på att gå ut! Så jag hörde av mig till Hedda och frågade ifall hon ville dra en spontanutgång och hon va på, yeeey! Förade hos henne, i slutet kom även Dennis och hakade på. Vi åkte in till Avenyn och kom in på excet. Första gången, vart så lycklig när vi lyckades för har velat gå dit länge! Och vad stort det var! Vi gick vilse när vi skulle utforska stället, haha. Nej men vi gick upp till uteserveringen och tog oss varsitt glas och satte oss vid två killar och tjötade lite till typ tolv då vi förflyttade oss in till schlagergolvet där vi dansa rumpan av oss hela natten! Så himla skojigt. Låtar man kan sjunga och göra en dans till, kändes verkligen som mitt ställe. Vid tre stängde dem så vi åkte hem till H och jag hämtade mina grejer, sen åkte jag tillbaka till centralen och åkte med syster hem som hade jobbat natt. Har nu alltså sovit fem timmar, nu blir det ultraplugg till fem då det blir släktkalas!






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för en ultra god födelsedagsmiddag
Kram mitt hjärta <3

2013-09-21 @ 20:49:05
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0