Lördag

Jag är för tillfället värdelös på att dokumentera mitt liv i bilder. Men kvällen har i alla fall spenderats på handelspuben som hälften av alla kvällar denna och förra veckan. Där dansades det mycket vilket jag knte gjort tidigare kvällar, kul!! Sen gick vi hem till en klasskompis som bor i en femma på en tvärgata till Avenyn, sådär 50 meter till Evas Paley. Inte alls nice, verkligen inte!!
Nu börjar man lära känna sina klasskompisar lite bättre. Man känner igen i stort sätt alla språkare, vet vad många heter och lärt känna ett antal. De har två nolleveckorna har varit så givande sällskapsmässigt, och det har varit kul, men jag måste säga att nu längtar jag efter att skolan börjar. Jag vill börja gå på föreläsningar, komma in i rutiner och få struktur på livet. För visst är sommaren helt underbar, men årets sommar har varit så bra att jag nu välkomnar hösten med öppna armar. Jag känner mig redo för mysiga kvällar och hetaigt tentaplugg. Nu kör vi högskolan, bara en dag kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0