De 3 p:na

Plugg, panik och promenad. Det är vad min dag bestått av. Förmiddagen var det mycket av det första, en halvtimme av det sista och eftermiddagen har varit fylld av det mellersta. 

Jag har insett att jag är en förmiddagspluggare, på eftermiddagen är jag alldeles för trött och får då panik för att jag inte får något gjort... Men som tur är har jag en fantastisk chattgrupp med klasstjejerna där vi delar med oss av fantastiska tips, stöd och skratt. Den har ändå lugnat mig. 

Nu på kvällen har jag varit produktiv - har gjort en fin tavla med massa post it lappar med Håkan-texter. Han kan också lugna en stressad själ. 

Men nu ska jag skriva vad jag ska säga på redovisningen imorgon kl. 8. Håll alla tummar och tår, be en bön och/eller dansa en nakendans för att vår grupp slipper redovisa! Tack på förhand. 



Kommentarer
Postat av: hedda

jag hjälper dig med sista alternativet när jag komer hem (Y) kul att dansa!!! (Y) (Y) massa tumamr upp hohhohohohoho

2013-09-25 @ 19:30:01
URL: http://aupairhedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0