Berg - & dalbana

Att vänja sig av ett sockerberoende måste vara lika svårt som rökning. Kan inte sitta still, konsentrera mig, humörsvängningar. Bevis på det: ⬆ superbra frukost och härlig morgon utan stress hemma ⬇ cykla i regn, fick ingen sittplats på bussen utan va tvungen att stå brevid en gubbe som va nära att spy ⬆ fick sittplats, kunde sminka mig och fräscha upp mig. ⬇ Grupparbete. Förlåt men vet inte riktigt hur jag ska klara sammarbeta med dem. Kämpa! ⬆ Hamna precis ovanför mitt för tillfället föreläsningsspan så jag kunde kolla in hans nacke ⬇ Gruppen börjar vela. SLUTA NU HAR VI JU BESTÄMT!!! ⬆ Gästföreläsare, första han hade på GU sen han flyttade ner från Umeå universitet. Man ville bara krama honom. ⬇ Sötsuget döda mig. Kunde inte sitta still, trumma med fingrarna, blev trött, ville ha choklad. ⬆ Skoldagen tog slut. ⬇ Missade bussen hem. ⬆ Det kom en extra buss så jag slapp vänta, tack västis! 
Hur ska denna dagen sluta? Bara det inte börjar regna nu när jag ska börja cykla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0