Salsa

Började dagen med ett härligt träningspass tillsammans med sporty spice. Ska börja få henne lyfta vilkter så hon blir lika biffig som jag, hehe. Efter föreläsningen satt jag i biblioteket flera timmar och kom ändå framåt, det kändes skönt! Hann därimellan även med att sitta med mitt nuvarande grupparbete och fixa kompletteringen med den gamla. I början va jag ju inte alls nöjd med den gruppen men nu känns vi lite som en mysig familj, kommer sakna att träffa dem och vara sur på dem.. Hehe. 
Kvällen spenderades dansandes salsa. Superkul! Nybörjarkurs med kåren som jag, Olivia, Hedda och Linda bestämde oss för att testa på. Tyvärr var kanske inte killar de mest taktsäkra dansarna med rytmen i blodet men det var ändå kul att vi nästan var hälften/hälften killar/tjejer. 
Nu ska jag sova, imorgonkväll blir det en tripp upp till Trollhättan för att besöka Jullans lägenhet, myys!

Kommentarer
Postat av: hedda

Legendarisk dag!! Sällan har du fått vara med mig mer, lycklig du måste känna dig eller??? Uppfylld av mitt fartfyllda city-tänk, alldles inspirerad blir du Arnold! <3
(Ska gå och sova nu, lovar)

2013-10-18 @ 21:34:12
URL: http://addeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0