Livet

Jag fick godkänt på marknadsföringstentan!! G gränsen var 25, och jag fick 25 - like a boss! 

Kvällen blev kul. Vi var Space girls (hehe) och tvingades under kvällen framföra wannabe för alla. Sen drog vi vidare till puben och hängde där tills den stängde. 

Imorse var jag i skolan redan klockan nio, ändå bra när man la sig halv två! Lunchade sushi med bästa Jullan, supermys! Vi borde ha att äta lunch tillsammans som en ritual varje vecka för vi går ju så nära varandra, bara precis över vägen ju!

Sen satte jag mig på biblioteket och läste lite innan salsakursen drog igång. Danspartnersen var bättre idag så det blev lite mer av en dans, kul!

Har precis kollat ett avsnitt satc och ätit popcorn, nu ska jag göra mig iordning och sova i min sköna säng, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0