Nackdelen med helg

Denna helgen har jag varit hemma sen i torsdags = jag blir deppig, trött och glömmer meningen med livet. Idag har jag varit inne i stan under eftermiddagen och varit på föreläsning och träffat människor = jag börjar må bättre. Det är helt sjukt vad jag påverkas! 

Var inne en timme i lördagskväll och bowlade med Hanna och Nathalie men för övrigt har jag bara dåsat hemma i pyjamas (dvs. världens bästa FDNY t-shirt som jag fick av pappa när han var i New York förra veckan!). Planen var att plugga, men eftersom jag inte har orkat något har det ju verkligen inte blivit mycket statistik gjort!

Men nu sitter jag i sängen med mina stora, gosiga central perk kopp (också en gift från papi) med grönt te (och t-shirten på såklart) och ska faktiskt läsa lite statistik hade jag tänkt innan fotbollsgalan börjar. 

Och fick ett helt underbart sms vid lunch av Mina som har köpt två Håkan biljetter till henne och mig i Örebro 20 december. Så himla kul! Så då åker jag upp, vi går på konserten och åker hem tillsammans sen för då ska hon ner till gbg och fira jul, så mysigt! 

Kommentarer
Postat av: Papi

Kul att du tyckte om något

2013-11-12 @ 09:55:22
Postat av: Faster Lena

Jag tycker att du ser bättre ut i blåvittstassen.

Massor av kramar

2013-11-12 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0