Lunchdejt


Idag har jag varit och lunchat med Anna och Jullan i Vasa, supermys! Och vi har bestämt att vi ska luncha på varandras skolor med lunchlåda så en gång här på handels, en gång på chalmers där Anna är stationerad och en gång på campus Haga där jullan läser statsvetenskap. Ska bli spännande att se, speciellt vilka typer som går på chalmers!

Har även haft två föreläsningar, bara två kapitel kvar att gå igenom. På föreläsningarna alltså, själv har jag MYCKET kvar. Sitter nu i biblioteket och hade tånkt läsa men har fruktansvärt ony i magen så kan inte koncentrera mig... Längtar till jag kommer hem, får sätta på mig sköna byxor och kan spänna ut magen! Undra om det var lasangen jag åt till lunch..? 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0