Dagarna går



Tentan i måndags. Kändes säkrare än marknadsföringen så hoppas det gick vägen. 

Tisdags var en underbar dag då jag bara kunde vara hemma och inte göra någonting! Promenera med Berry, såg två filmer (varav en var skönheten & odjuret, disneyfilmer är ju fantastiska!) och på kvällen hade jag, mamma och Emilia sconesmys. Plus att jag fick massage, så skönt och välbehövligt. Min rygg och nacke var jättespänd!

Igår började vi med nya kursen - statistik. Och det var enkelt de två första föreläsningarna, typ för enkelt. Men tror att det kommer slå till snart och bli svårare... På kvällen var det faddertack-sittning med temat Göteborg. Självklart var jag IFK-supporter. Alla var antingen det, frölunda, förvånandsvärt många läppstift och några goa gubbar och kaniner. Men det var trevligt. Lite mer spårad än de andra men det var kul ändå. Sen i puben dansade vi på. Hittade ytterligare två själar som gått på Kitas, vi är en del på handels kan jag meddela. Men det är fint!

Idag är det föreläsning på eftermiddagen sen ska jag hem och träffa papi som kommit hem från New York, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0