Röd dag

Dagen har spenderats framför datorn görandes den himla geografiuppgiften. Den är ganska så mycket sämst men jaja, det är något i alla fall och jag orkar inte mer! Har även sett när IFK spela vidare sig till svenska cup final, dock inte på plats.. Kul att både DMK och Hysén fick lagt två mål var, deras produktion på målfronten är inte tillräckligt bra för att vara forwards. Innan middagen tog jag mig en löprunda på drygt 5 km fram till Jörlanda för att hämta cykeln och sedan trampa jag hem. Hade en snittid när jag sprang på 5:44min/km. Grymt nöjd, brukar ligga på 6:10 typ! Det är det som är bra när man springer kortare sträckor att man kan öka tempot.
Nu ska jag läsa igenom geografin och sen ska jag sooova. Imorgon väntar en fullspäckad dag, precis vad jag gillar/behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0