Nu var det klart!

Hejdå gymnasiestudier! Hade redovisning nu imorse i matte och kommer få mvg i matte D. Så galet fantastiskt, trodde jag aldrig!!! Sen gick jag till rektorn och hade betygsnack för att se att allt stämde. Kommer få högsta betyg i alla kurser utan matte C. Jag vet att man inte ska säga sånt här i Sverige, men damn it, vad grym jag är! Som jag kämpat, jag är värd att ta studenten om en vecka!! Fram till dess ska jag bara njuta av livet, har inget mer kvar. Kommer aldrig mer ha en lektion, redovisning, prov eller läxa på kitas. Enda gången jag kommer gå i de korridorerna igen är imorgon när jag snyltar lunch innan lekdag i Slottsskogen. Det är helt galet!!!


Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Du är grym.

Vi ses

Kramar

2013-05-29 @ 07:08:34
Postat av: Mamsen

Har man kämpat så bra, är det klart man får säga det!!
Bort med Jantelagen!
Du är bäst!
Kram

2013-05-29 @ 20:58:25
URL: http://pastamedpesto.blogg.se
Postat av: Morfar & Mormor


Vad duktig du är!!!
Många Kramar Från Oss!!!

2013-05-30 @ 07:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0