Moments to live for

Jag har så många skojiga grejer framför mig de kommande veckorna. Galet, jag längtar till varenda en av dem. Här ska ni få höra;
- Imorgon ska jag och Nathalie åka pubbuss upp till Stockholm och kolla på svenska cup-finalen. Ska bli sjukt kul, hoppas på en blåvit vinst så att bussresan hem också blir kul.
- Torsdag är det dags för balen. Alla fina klänningar, lycmiddag, dans, bra sällskap. Åhh, detta har jag sett fram emot hela året!
- Till helgen åker jag upp till Stockholm igen för att mysa med kusinerna och heja på pappa när han springer marathon.
- 4/6, om 10 dagar (!!!) tar jag STUDENTEN!!! Allt slit under tre år ska firas under en dag. Fatta vad mycket glädje, tårar och skratt det kommer vara under det dygnet.
- 8/6, underbara Håkan Hellström på Slottskogsvallen. Hoppas på en go blandning av alla hans bästa låtar. I den önskad bl.a.:
Vid protesfrabrikens stängsel
Tro & Tvivel
När lycktorna tänds
13
Jag hatar att jag älskar dig...
Helst kan han få sjunga alla hans låtar hela natten. Dock måste han vara klar innan klockan 14 nästa dag för då ska jag till...
- Istanbul med mamma och Emilia. Vår årliga tjejresa som alltid är så himla mysig. Ska bli spännande att upptäcka denna stad som både ligger i Europa och Asien.
- 19/6, bästis kommer hem efter att ha varit borta från mig i nio månader!! Det är så oerhört skönt att jag äntligen ska få krama och prata med henne ansikte mot ansikte!
- Midsommar, ska först spenderas i Idas sommarstuga, sedan vet vi inte om vi stannar där ellee drar vidare till något spännande ställe. Det får framtiden bestämma.

Fattar ni hur bra slutet at maj och juni kommer vara för mig eller? Tagggggggaaaaaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0