Slappis

Har spenderat hela helgen i sängenoch inte lämnat pyjamasen sen fredagskväll. Det är bättre med sjukdomen, ingen feber men har varit hängig och halsen gör ont.. Det enda produktiva jag har gjort är lite skolarbete (läser kim novak badade aldrig i Genesarets sjö i svenskan) och städade mitt rum precis. Sen har jag hejat på IFK i Svenska cupen från tv-soffan. De förlorade men tar sig ändå vidare till cupen. Denna säsongen har en f.d. junior, Sam Larsson fått mycket speltid. Han debuterade i A-laget typ näst sista matchen förra säsongen och denna försäsong har han varit med mycket från start. Iaf, det jag vill säga är att han tillsammans med nyinköpte Ludwig Augustinsson som är 94:a är väldigt söta och är smarriga att kolla på när fotbollen kanske inte alltid är på topp, hehe.
Nu ska jag sova, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0