Påskis

Nu är det påsklov, yeey! Det behöver jag så sjukt mycket. Har varit så less på skolan, plus sjuk, att jag inte varit där speciellt mycket de två senaste veckorna. Nu känns det gött att kunna vara hemma med gott samvete.
Förra veckan va det ju förkylningen som spöka, trodde att den gått över och att jag skulle kunna börja träna igen, men icke sa nicke. I tisdags fick jag öroninflammation och ska gå på penicillin fem dagar. Himla skiiit, måste lindra min träningsabstinens, kommer dö annars. Men nu satsar jag på att bli frisk, sen är det hårdträning med massor av löpning inför Göteborgsvarvet som är om 49 dagar. Iih, lite smått panik sådär, men det ska jag nog klara!
Så kvällen spenderas lugnt och skönt hemma med mami och papi, vi ska äta hemmagjorda hamburgare och pommes (nu är det påsk och jag är sjuk, så kör ett uppehåll på nyttiga Josefin och börjar i april igen!) Har fått ett påskägg idag med massa mumsigt godis, ska bli himla smarrigt, har inte ätit mycket godis i år kan man säga!
Idag när jag va i affären stod jag bakom Jonathan Azulay, Tobias Bratt och Oskar Wallén som spelar i öis, de två första va i blåvitt först. Omg, vad starstruck jag blev, haha. Stod där alldeles bredvid dem och försökte verka oberörd som jag inte visste vilka de var men det blev att jag stod och log för mig själv, lol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0