Påskfrukost

Helskum natt alltså. Har inte somnat om sen mitt senaste inlägg. Kollade resor, lyssnade på Hanna och Amandas podcast, läste bibeln och pratade med Nicklas, en av danskarna jag träffade i Avorias på skype.
Klockan kvart i sex gav jag upp och gick till köket, målade ägg och gjorde en smarrig frukost till päronen. Fina ägg och nygräddade scones.
Sen gick jag till min älskade 19-åring med nyopererad näsa och gav henne läkande scones. Satt med henne och familjen en stund och prata, så mysigt. En av de få vännerna vars familj jag ser som nästan min egen.
Nu har jag försökt somna om, men misslyckats. Får bli lite svenskaplugg istället, det somnar jag nog av, haha!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Världens bästa flicka fixade mumsig frukost, glad mams. Tack!

2013-04-04 @ 20:17:07
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0