Veckan

Veckan har rullat påpch det har hänt saker varje dag i stort sätt.
Söndag - Danni och Frillan kom till ida och vi hade supermysig sleepover.
Måndag - träffade Mina och åt sushi, sedan var jag på fotboll med Ardner. Blåvitt vann och vi är fortfarande serieledare!
Tisdag - Ullared med samma girls som i söndags! Köpte mig lite toppar, trosor, sötaste solkrämskitet till Kos mm. På kvällen var jag hos frissan. Luggen är kortare, först ogillade jag det, men har börjat trivas i den mer och mer! 👍
Onsdag - jag och Ida körde utgång. Hade grym förning hemma hos mig med drinkar, lite för bra för när vi väl kom in så vart jag stupfull och vi fick åka hem till mormor och morfar rätt så snart efter... Även de bästa har sina kvällar, haha!
Torsdag - vi vaknar upp och Ida inser att hennes plånbok är borta. Vi letar och ringer runt, men hittar tyvärr inte den.. Åkte hem och sov på eftermiddagen, sen blev det en promenix med Anna som jag inte sett sen studenten, dåligt!!
Fredag - åkte in till stan och gymmade första gången i juni. Så skönt, vad jag saknat träningen! Sen gick jag på bio och såg Tyskungen. Den va la ingen höjdarfilm direkt. Dock många söta killar i den, det gör alltid att betyget ökar, hehe.
Lördag - var ute och sprang på förmiddagen, sen åkte jag till Danni där jag hängde med henne och Annie. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och drog några av våra trevliga, och mindre trevliga, historier. En jättebra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0