Hemkomstfest

Gårdagskvällen blev kul! Först satt vi ute i solen, tjöta och lekte en lek. Ju längre kvällen gick desto mer var man överallt och ingenstans. Men det var trevligt att hänga med alla. Kom i säng vid tre och vaknade igen vid halv åtta av att det var så ljust, alla skator som jaga körsbär och våra gamla rester och en irriterande fluga som lät och en gång flög den tom in i min näsa. Usch!!! Gick upp och fixa iordning lite eftersom jag alltid är så pigg morgonen efter, nu är jag påväg hem. Ska bara ta det lugnt idag, sola och kolla på fotboll.
Promenerade från Eriksdal till Kungälvsmotet i ballerina. Nu har jag så sjukt ont i fötterna. Får typ cykla hem barfota, haha! Men aaaajjjjjj asså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0