Jag vann!

Överlycklig tjej här! Ni vet hur man tävlar i grejer och tänker, jaja, jag kommer ju ändå inte vinna, menändå har man ett litet hopp så man skickar ändå iväg formuläret. Senaste gången jag gjorde det var bland de sista dagarna i december då jag hittade en tävling om ett månadsmedlemskap hos viktväktarna eftersom jag då bestämt mig att ta tag i mitt liv. Och visste även att de idag skulle utse vinnarna. Men ändå blev jag störtförvånad när jag faktiskt fick ett mail i eftermiddags där det stod att jag hade vunnit, JAG! Wihoo! Bara det att jag vunnit gör mig superglad, sen ger det mig väldigt bra motivation att det var just det jag vann!
Har varit och tränat ett gött träningspass med lite magövningar och löpintervall. Nu ska jag till min ingifta mosters föräldrar och testa balklänningar!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis,Grattis!!!
Kul att du vann.
Lycka till!!!
Kramar mormor.

2013-01-15 @ 07:01:06
Postat av: Faster Lena

Grattis tjejen. Du klarar det säkert!

Kramar Leba

2013-01-15 @ 07:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0