Den lilla gröna

Oj, vilken bra dag jag har haft, trots att skolan började!
Jättekul att träffa klasskamraterna igen och prata om allt som hänt på lovet, när jag kom hem fick jag mig en liten uppenbarelse med projektarbetet. Innan har jag bara suttit och kollat på fakta utan att kunna strukturera det. Nu har jag ett block där jag kan skriva ner allt statsdel för statsdel och enkelt jämföra - den lilla gröna boken, den kommer nog bli min bästa vän under arbetet, är redan förtjust i den, hehe! Plus att jag hitta användbar, bra fakta så är nöjd med dagens pluggning. Ska pilla lite mer med det nu innan jag och mamma ska köra ett träningspass och sedan blir det läggning, är tröööött!
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0