Om du vill ha en idiot, lägg din hand i min



Gick på föreläsningen igår förmiddag. Fast väl där var jag typ ensam, förutom Ardner, men vi kom överens om att den var värdelös. Jag var nog lite mer uttråkad för när Hedda bjöd in mig på glögg och pepparkakor istället så lämande jag skolan, han var duktigare student och stannade kvar. 

Men det var härligt att träffa Hedda innan hon for hem för julledighet för nu träffar jag henne inte på mer än två veckor...

På tåget upp till örebro läste jag maktoekonomi och lyckades första biten hamna bredvid en rökluktande mormor som var världigt pratig. Hon hade varit och hälsat på sin dotter som bor i gbg, alla hennes tre döttrar gör det nu. Haha, tack, nu vet vi alla det!

Väl i Örebro åt vi på en smarrig restuarang med Minas klassisar. Var så hungrig så min pasta med serranoskinka satt fint! Konserten var braa, självklart! Stället var så litet, ingenting om man jämför med scandinavium eller slottskogen, haha. Men det är något speciellt att se honom i Göteborg, det är något alla håkanfans ska göra någongång!! 

Innan sänggång hade vi mysigt tjejsnack. Sov på hennes soffa som är lite för kort även för mig men det gick så fint så! Då slapp vi blåsa upp och ned luftmadrassen. 

Snart går tåget hem mot Götet igen, där julpynt, granklädning och sängen/vila väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0