Christmas is the time to be with the ones you love



God jul kära vänner och läsare!
Hoppas er julafton var fantastisk. Att ni spenderade den i gott sällskap, åt massa smarrigt och kanske fick ett paket eller två. Det hade jag i alla fall. Fick en sådan tydligen känsla över vad julen handlar om, och vad som är viktigt. Och kände så stor kärlek till alla människor som jag fick fira den med. Varje gåva de gav mig. Är evigt tacksam för livet de har gett mig. (Oj, vad djup jag låter.)
 
För att ta det lite mer lättsinnigt; kusinerna var förväntansfulla innan tomten och efter var de alldeles hyper. Men det var härligt att se. Roligt med lite liv och rörelse, så är det inte riktigt längre här hemma när "barnen" i familjen är 19 och 21 år, haha. Och kussarna är så himla söta (mestadels i alla fall, haha). Jag fick massa fina paket av tomten såsom årskort, kläder, mixer, hörlurar, pengar och lite smått och gott.
 
Juldagen gjorde jag inte många knop. Var ute på promenad med Anna i det härliga regnvädret. Det var trevligt, så härligt nu när hon har lov och inte har någonting att plugga för då har hon lite tid över åt lilla mig. Funderade på om jag skulle gå ut, men prioriterade att bli frisk från förkylningen så det blev myskväll hemma med familjen istället. Det var inte fy skam heller ska ni veta!

Annandag jul firade vi pappa för han fyllde år så hade kalas med kalkon och släkten. Igår så jobbade jag på eftermiddagen. Och fick julklapp av dem! Två biobiljetter. Helt fantastiskt ju att jag som vikarie får julklapp. Det gillar jag, bra arbetsgivare! Idag har jag inga planer. Jobbar klockan sju imorgonbitti så det blir en lugn kväll. Det kommer mer bilder från julafton när jag har samlat ihop alla, så snart förhoppningsvis!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Goa du, fick tårar i ögonen av första stycket. Tack för att du finns och skänker så mycket glädje. Du är bäst. Kram

2014-01-02 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0