Livet

Jag är dålig bloggare nu, jag vet.
Var på 19-årsmiddag i fredags hos Hanna. Tacos och vin, fin kväll var det!
I lördags åkte jag till mormor och morfar en liten stund. Annars har jag inte mått så bra i helgen så har inte gjort ett piss.
Imorse var jag på gymmet och tränade lite styrka med Emilia och sprang 30min. på löpbandet.
Borde plugga mer, orkar inte.. Ska ta tag i det snart.. Men matten är hopplös, fattar inget och då går det inte att göra något hemma och ekonomin ärbara massa konteringar som är långtråkiga.. Men nu är det 49 dagar till studenten, kämpa!!!
Nu är det blåvitt borta mot elfsborg. Alltså jag säger det igen; Sam Larsson - jag dör! För övrigt står det 0-0, hoppas på ett snyggt kontringsmål från DMK eller Hysén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0