This is a good day!

Dagen såg ut att bli en vanlig, med familjen hemma och jag som inte orkar göra något. Men så fick jag ett underbart samtal av mamma när jag var ute och promenera med Engla. Hon sa att hon inte skulle komma hem. Emilia är och rider och pappa är ute med jobbet. Detta betyder att jag har en fantastisk eftermiddag/kväll framför mig! Detta (plus promenaden med den friska luften) gjorde mig faktiskt pepp på att få pluggat lite. Så nu sitter jag vid köksbordet, med tända ljus, spanska lexikonet vid min sida och redo att förbruka mina spotify-timmar samtidigt som jag gör spanskaredovisning. Go!

Fick reda på matteprovets resultat redan idag - jag fick mvg, yey! Hade bara 1,5 poäng fel, så är riktigt nöjd! Hoppas bara jag kan hålla i den här trenden som jag hittills haft i matte B då hade jag blivit glad!

puss & kram ♥


Kommentarer
Postat av: Lina S

Bra jobbat :)

2011-11-30 @ 19:00:59
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0