Sweet


Detta inlägg tillägnar jag min fina vän Daniella! ♥

Idag hade vi matte prov, har ingen aning om hur det gick. Kan ha gått bra, kan ha gått rakt åt skogen...
Efter skolan träffade jag Lovisa, jättekul! Möttes igår på ekonomiskolan, för första gången sedan Spanien och var mysigt to catch-up. Satt på sweet bakery och jag åt en smarrig rocky road och drack varm choklad. Medan vi pratade föll regnet och mörkret utanför. Shit, vad snabbt det blir mörkt ute nu! Det var mörkare när jag cyklade hem än när jag cyklade till skolan...
När jag kom hem fick jag massage av mamma, mmmh. Gjorde mig härligt avslappnad och redo för en sömnrik natt!
Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: danni

åååååå va du är braaaaaa <3 loveu

2011-11-24 @ 19:21:21
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0