Effektiv morgon

Ojoj, idag har jag chockat mig själv!
Efter frukosten gjorde jag ett storstäd på rummet, inkl. bortplockning, damning, dammsugning och tömning av tvätt. Är alldeles stolt över mig själv!
Och för att fortsätta detta goda beteende ska jag nu skriva mitt samhällsrepotage, det sista (om man inte räknar med datorkunskap, och det gör man inte) jag har att göra i skolan innan lovet !
Ikväll blir det Håkan Hellström på Slottskogsvallen, laddar upp inför kvällen och ger er en nyfunnen låt av honom för mig.


Håkan Hellström - vi två, 17år

Kommentarer
Postat av: Esther

Jag går på Nösnäs gymnasie :) du då?

2011-06-04 @ 17:49:48
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0