The way only summer can show.


Har haft en mycket trevlig helg. Den började med överrasknings avskeds-fest för Sandra som ska åka till USA på ett utbytesår i Tennessee. Vi hade lagat tacos, tårta och klassiska till henne. Vi hade även gjort en frågesport med frågor om oss eller minnen med henne för att se om hon kom ihåg. Vi avslutade kvällen med två parti "med andra ord". Självklart var det massa tjöt och kärlek inblandat under hela kvällen!
   Igår åkte jag till Ida i Hålanda och fick äntligen träffa min kära vän vilket har varit svårt att få ihop under sommaren med tanke på jobb och andra sysselsättningar. Vi lagade smarrig currygryta på improvisation. Efter middagen åkte vi till hennes killkompisar och satt där ett tag innan vi drog vidare - först till ett två tjejer i Lödöse och sedan vidare till en lokalfest långt bort i Göta. En spännande kväll med många nya intryck och fick träffatnya människor som alltid är trevligt! :)
   Hem från bussen idag övningskörde jag. Först på en tom väg bara fram och tillönska och sedan för andra gången ute i trafik. Det gick faktiskt rätt bra, börjar bli bättre och förstå mig på hur man startar utan att få kärringstopp. ;) Nu ska jag ta och gå och lägga mig snart så jag är pigg för jobb nästa vecka. Det blir den tredje och sista arbetsveckan sedan blir det chili tre veckor till innan skolan börjar igen. Då blir det Frankrike vecka ett, sedan bara unna mig själv det jag vill! :)

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0