Elsas mode

Startade dagen med nygräddade pannkakor och ett beverly hills avsnitt, perfect! Vad mina planer för dagen är har jag inte inte riktigt kommit på än, men det är sista vardagen som det är lov så då ska man bara chilla, right?
   Ett boktips som jag har fastnat för och fått upp min blogg lust är elsas mode av Sofi Farhman. Handlar om Elsa som är mode tokig och flyttar till Stockholm. Där bestämmer hon sig för att starta en modeblogg. Väldigt lättläst, men rolig och meddragande.

xoxo Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

God morgon eller Go middag!:)

Nu ska jag ut och fotografera nya bilder så vi hörs när jag kommit hem igen!:)

Kram

2011-01-07 @ 12:43:02
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår fler tävlingar på min blogg, gå in där och anmäl dig ha chansen att vinna många fina priser:)

2011-01-07 @ 19:23:22
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0