Tandställning.

Ska få tandställning tisdag v. 7 !
Blir först räls uppe, därefter där nere också. Kommer ha den sammanlagt ca 1,5 år.
Har väntat på detta i ca 2 år så är ganska glad att det nu ska bli av!

Spanskaprov, gick väl helt okej. Tycker det är svårt med imperfekt och preteritum, men kunde inte göra så mycket mer än det jag gjorde så...
Först gick jag hem, sedan var jag ute på promenad med Engla. Mötte Anna och gick med henne en stund.
Har nu spenderat tid i soffan med mamma och naturkunskapsboken.
Prov imorgon.
Känns som jag kan så mycket som jag kommer kunna veta. Blir att läsa genom allt innan jag lägger mig.
Börjar kl. 10, härligt! Sova mer än en timmer längre, me like!
Positivt inlägg, kanske dock inte hur jag känner mig. Eller jo, just för stunden, men allt kan vända på två sekunder....


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-02-04 @ 02:28:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0