Mitt nya leende.


Har ont i tänderna. Känns när jag äter och har skavsår i tandköttet....
Har haft det bra. Det var mysigt hos Ida, vi lagade mat och såg på historiens kärleksfilm pretty woman. Fick även träffa hennes bästa kompis, Madde, som var jättesnäll. :)
När jag åkte till Stenungsund fick jag tandställningen och åkte hem till Jullan. Vi var båda trötta och tog det lugnt, tränade och såg att göra en pudel.
Igår passade jag Engla, bakade chocolate chip cookies och tränade. Hade en grym träning med kantlägen nästan hela tiden. Valde att vara på högerkanten och i slutet började det sätta sig.
Idag ska jag ha en vilodag, precis vad jag behöver. Alldeles för mig själv, bara Engla hemma.
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Munnen kan man le med utan att mena det för det riktiga leendet sitter i ögonen så du är fortfarande jättesöt.



Kramar Lena

2011-02-17 @ 13:55:08
Postat av: Linnea Westberg

Söt!, Men oj vad ovant! :D är så van vid att se dig utan ^^ hoppas du har det bra #7, var ett tag sen man såg dig :)

2011-02-17 @ 16:02:41
Postat av: Lollo

Se där jah !!! Fint, lite ovant men du passar i det <3

2011-02-17 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0