Rättskunskap & julmusik

Idag slutade jag så jag hann med bussen som är i Jörlanda 14.10, och då går det jämnt ut om man går eller väntar på skolbussen hem, så tog en frisk promenad hem på 40 minuter. Himlen hade klarnat upp och temperaturen låg runt noll, så det var härligt!
Nu har jag gjort klart rättskunskapsuppgiften om FN och Saif al-Islam och jag vet inte riktigt va, hehe. Men skönt att ha den klart iallafall!
Kände för att få lite julstämning, men ville inte slösa mina spotify timmar (hehe) så sökte på julmusik på google för tänkte att det måste ju finnas någon hemsida där du kan lyssna på jullåtar, och såklart fanns det det! Så ett tips till er som vill lyssna på jullåtar hela december - julradio !

Kan väl även inviga julen här på bloggen och dela med mig av en härlig jullåt med favvo-Håkan:
Håkan Hellström feat. Plura Jonsson - fairytale of New York



puss & kram sötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Hej söt!

Fin blogg och fina bilder!

Hoppas allt är bra med dig!



Vad gör du?

Kram

2011-12-07 @ 19:25:51
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0