My friends keep me going


Loooooooov! Finally! Nu ska jag bara glömma bort skolan i två veckor och skita i att tänka på det - min hjärna behöver semester!

Försov mig imorse! Skulle åka med pappa för det var det enda sättet jag kunde ta mig fram, men hade lyckats stänga av väckarklockan igår. En minut innan vi skulle åka kom pappa in och frågade om jag inte skulle åka med honom. Fick lite smått panik - på med kläder, ta väskan och gå. Vilken tur att jag redan innan bestämt att jag skulle fixa mig och äta frulle på hans jobb! När jag kom till jobbet lockade jag mitt hår, hihi. Fiiint blev det!
  Var i kyrkan en timme på avslutningen. Efteråt gick jag, Olivia, Ida och Merlinda och fika på fröken olsons. Vi kom dit halv elva, Ida gick runt kvart över, mellis vid kanske kvar i och jag och Olle att kvar till ett och tjöta - jättemysigt! Sedan gick vi och hon hittade sin nyårsklänning!
  Nu är jag hemma, ska ta tag i mig själ och köra en snabb städning på fem minuter för snart kommer tjejerna! Vi ska ha mini jul och äta lite prinskorvar, köttbullar och vörtbröd och rimma på paket. Åh, ska bli så oerhört kul att alla ska vara samlade, det var så himla längesedan!

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken mysig dag du verkar ha haft!=)

2011-12-22 @ 18:32:11
URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0