Julkonsert i Fiskebäck


Hejsan!
Har haft en jättebra helg. I fredags åkte jag till Gustav i Kungälv och han, jag, Ida och William satt och tjöta, spela kort och hade allmänt trevligt! Uppskattad kväll!
Igår låg jag i min säng hela dagen för att läsa slut engelska boken - och jag lyckades! 408 sidor gammelengelska är finally over! Men så tråkig var inte dagen att jag bara läste utan på kvällen åkte jag till Fiskebäck med Ebba och kollade på en julkonsert - jättefin! Alida var med och sjöng, och det var en jättebra kör, så hade det superbra. Tycker det är mysigt att vara i kyrkan, borde egentligen vara det oftare. Men på lördag ska jag dit igen, fast då till Solberga! Idag blir det plugga rättskunskap och företagsekonomi, julpynta, göra pepparkakshus och sist men inte minst - gå på julbord, muuuums!
puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0