Lycklig fyndare, olycklig supporter


Åh, vilken lycklig förmiddag jag hade!
Åkte till returvaruhuset - vår second hand-butik i Stenungsund (som by the way äger!) - och hittade dessa fyra godbitar. Skjortan är en sådan jag åkte dit för att leta efter och accessoarer kan man inte ha för många av! Dessutom var dessa tre en kortare modell vilket jag har letat efter. Och nu till det fantastiska - allt kostade 60kr!!

Efteråt for jag till tandläkaren där tandställningen lagades och ny, tjockare tråd så nu lossnar den förhoppningsvis inte som den gjort förut. Dock känner jag av den nu, gjorde ont att äta min kvällsfralla...

Eftermiddagen spenderades på bussar med Simon som tog oss till Borås. Med väldigt trevliga vägvisare ( Lisa som jag mötte på språkresan och hennes kompis) tog vi oss till Borås arena och för första gången i min fotbollsfan historia stod jag i klacken. Kändes bra i mitt blåvita hjärta! Vi fick se en match som började uselt, med elfsborgsmål efter knappt två minuter, och dåligt ifk spel. Det blev bättre och i halvlek var det 1-1. I andra blev det 2-1 och 2-2 och på tilläggsminuterna lade elfsborg 3-2 på ett läge som egentligen var hands!! Gah! Men inte mycket att göra åt det...

Nu väntar John Blund, god natt !

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Tack så jättemycket :)

Jag vet faktiskt inte vad det är för typsnitt på rubrikerna. Har försökt att titta efter men hittar inte, är inte riktigt så duktig på det där med design och stilmallar och sånt :P

2011-08-16 @ 00:28:26
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Cindy

Sv: Tack så mycket! :)

2011-08-16 @ 10:21:19
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0