Kära vårsol


    jacka - H&M, kofta - H&M, tunika - twilfit, sjal - H&M, halsband - glitter


Har haft en fantastiskt dag i solskenet. Skolan var rätt kass, matteprovet gick helt åt pipan, men skit samma!
Efter skolan tog jag en promenad längst Avenyn till statsbibloteket där jag lämnade tillbaka en bok. Överallt såg man folk sitta uta och njuta på uteserveringarna - vilken vårkänsla jag hade! Dagen till ära hade jag på mig min nya, fina vårjacka och mina solglasögon som jag är kääär i! Gick sedan tillbaka till skolan för att hämta en bok. Åkte sedan till Kungälv och handlade kakor som jag nu sitter och smaskar på. Gick bort till maxi och sedan bussen hem. Cyklade hem från bussen, så har fått mycket luft och motion idag.
Nu blir det att chilla och lägga mig tidigt. Sov jättedåligt igårkväll...
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: M

Nu kör jag på dagens blogg:)

vill du vara med♥

/M

2011-04-16 @ 09:02:46
URL: http://marwahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0