SM - dag 1




SM helg, och förta matchen är avklarad. Den spelades mot kropps och vi förlorade med 15-23.... Men den största delen spelade vi bra så vi ska vara rätt nöjda. Hamnade i en tuff grupp med kropps, skövde och skara. De två första kom till steg fem förra året. Men imorgonbitti har vi skara och de ska vi slå! Iaf kämpa och visa vad vi går för! Har även skövde som kommer bli en svår match...
I dagens match kunde jag spela trots förkylningen i veckan, allt går bara man vill. Men spelade inte så mycket. Jag lade därimot ett mycket snyggt mål från högerkanten, en lopp över målvakten och resten av  mitt spel är jag rätt nöjd med också. :)
Nu ska jag gå och lägga mig och vila och tagga inför imon! Ni som inte har något att göra kan komma till ica kvantum arena i Stora Höga kl. 9.30 och/eller 14.00 för att se högklassig handboll. GO SHK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0