skit... -.-



Skit... Ja, vi förlorade. Vi hade inte alls den glöden, vi tappade den ungefär 10min. inne i matchen. Det blev tillslut 16-13, och det är ändå ett bra resultat när vi spela dåligt. Men så mycket mer ljust ser jag inte just nu. Bara att ladda om och spela grymt i SM till helgen!
IFK GBG gick det inget vidare för heller, de spelade 0-0 mot Mjällby. Men de fick iaf ett poäng, men nu tror jag inte att de blir 4:a. Tror de blir 5:a som jag sagt innan, 5:a eller 7:a.
Har suttit och pluggat historia, nu börjar det fasta lite bättre. Om jag bara pluggar på under veckan kan provet på torsdag gå rätt bra. Det får vi hålla tummarna på iaf!
Nu ska jag titta klart på ensam mamma söker, sedan gå och lägga mig tidigt!
//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0