Friday.




                                           linne - monki, kjol - cubus

Fredag vilket innebär sovmorgon! Och idag märkte jag av att jag fått sova en timme längre när jag satt på bussen och läste, kände mig mycket piggare! Hade engelska kl. 9.15, vi gjorde en stencil, samhällskunskap då läraren faktiskt för första gången visade lite bestämdhet och vi fick gjora vad han sa. Men mest var det att han stod och pratade. Sista lektionen var naturkunskap där vi labbade. Jag och Linnea var så snabba att vi fick gå lite tidigare, chiiill!
Har varit ute på en promenad med Engla, och tittar nu på underbara beverly hills - orginalet såklart ! Ska plugga lite, och ikväll blir det handbollsträning. :)

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Riktigt fina bilder! :)



sv: Jag vet inte datum än men ska åka kolla och boka upp en tid! :)

2010-10-01 @ 16:31:12
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Èlin

Hej Josefin! Jag jobbar på en restaurang på ica-lagret här i Västerås. Mindre underbart ibland! =) Vad gör du själv?

2010-10-01 @ 17:34:09
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Louice

Guuud va fin den första bilden va på dig <3<3<3

2010-10-14 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0