Åh, änglarna!

Igår blev det äntligen en vinst mot aik! Yey! Och då var det inte inte med mesiga ett mål, utan 4-0! Varje mål värmde i den kalla vinden på gamla ullevi. Gick hem med ett stort leende på läpparna och en god räkmacka i magen som jag och farfar åt innan match på sas radisson.

Idag när jag vakna gjorde jag pannkakor som jag åt med kiwi och kokos. Testa det någongång, det var faktiskt gott! Har fastnat i the OC som jag lånat av Anna. Avsnitten går i  varandra, och ska inte säga hur många jag sett idag. :p Men det är bra, älskar Seth. Både hans utseende och hans sett. :) Gick ut på promenad med Engla i blåsten, när jag kom hem tog jag och läste tidningen om matchen. En stor rubrik stod det att nu vänder det för ifk. Jag gillar verkligen inte när krönikörer säger det efter en vinst. Visst, deras spel har förbättrats och de har splat bättre de två sista matcherna, men du kan inte veta att vändningen kommer efter en seger. Det som kändes tryggt är att i intervjuerna med spelare och tränare sa de att de inte känner sig säkra, utan måste kämpa och fortsätta. Ta varje match i taget och spela för tre poäng. Akta er gais, på måndag blir det kamp om Göteborg!

//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0